diumenge, 21 de novembre del 2010

A QUI LI DONO EL MEU VOT ?

Aquí li dono el meu vot ? Us creieu que encara no ho tinc clar.... doncs així es, no ho tinc clar, ...( doncs vaja) pensareu., pero es que companys , tal com está el panorama del país, el descredit que han perdut tots els partits, uns per unes coses i d´altres per altres., el que no l´ha cagat d´una manera l´ha cagat de l´altra.Certament la meva convicció es que no tenim actualment a Catalunya un leader de referencia, ( tampoc a Espanya) , no hi ha persona amb carisma que et convençi que el que diu sigui quelcom en lo qual ell sigui el primer en creure-hi, en resum, persones preparades,en una paraula . Com pot ser que per cercar un treball de recepcionista-administrativa/u lo primer que et demanin sigui l´anglés i que cap dels nostres polítics pugui anar pel mon parlant algun idioma de la EU., vergonyos,... l´altre día en un programa de radio , un dels candidats, li pregunten quina es la capital de la Conca de Barberá ... i senyors !  no ho sabía, no ho sabía un senyor que aspira a ser president de Catalunya, i no coneix les comarques que la integren.... per favor., quina pena. Per aixó dic, que no se el que faré, es clar que sempre et quede la vessant de votar ideología., pero es que actualment , ja no se sap qui es dels uns o dels altres, vosaltres creieu que un partit que es fa dir d´esquerra ho es realment ?, o que els altres mes de dretes que ningú , els hi façi vergonya de reconeixeu-ho, de que s´amaguen ? al menys els interecónomos no ho neguen, ho diuen en les seus spots., Només tinc clar una cosa , penso anar a votar... i tant !! com hi aniré i la papeleta a la urna introduiré la que hem dicti la conciencia , la que cregui o la que menys pudor hem façi , pero jo vaig a votar... i tant !!  pero que quedi clar que a mi anar a votar " no me pone" , simplement crec que compleixo amb un dels deures que la Democracia hem demana si vull aquest tipus de régim. i vull demanar drets a canvi d´impostos, que per aixó els pago religiosament ( o ateament ... )
La mandonguilla votará

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada