dijous, 4 de novembre del 2010

PASOS DE CEBRA ...NOS ACLARAMOS ?

Des de fa temps estic notant que molta part de la població peatonal ( suposso que jo entre ells quant vaig a peu) no tenim massa clar el que es un pas de cebra-...
Mes o mensy sería , lloc per on han de creuar els peatons, i aquests tenen preferencia...... ah! company., i si un paio es vol suicidar  i quant vaig tranquilament amb el meu cotxe i estic a a mig pas cebra decideix passar, que passa   es un atropello mortal un suicidi o que es ? no veig gens clar el tema i curios de mi he decidit entrar a la xarxa Hostia !!! rehostia !!!! xaval, MENUDO DEBATE, que hay creao !!  no m´extranya, al meny no soc l´unic que no u té clar que tingui sempre la raó el peató com passa a molt llocs que et volen fer frenar de totes totes..... senyors per favor que algú expliqui realment el sentit dels pasos de cebra perque anem a susto diari., concretament en la zona de La Torrassa - Coll-Blanch y zona centro , de L ´Hospitalet, del Llobregat , el conductor es converteix automáticament en un assesí de criuatures desválides davant d´un pas cebra ... per favor ......
La Mandonga protesta contra els pasos cavall pijama !!  o que n´aprenguin !!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada