dijous, 5 de gener del 2012

La Hora de la Veritat

Queda un cap de setmana llarc, per començar de veritat , ja s´han acabat totes les p... festes, s´han acabat els p... dinars , sopars, de Nadal, Cap d´any, menjar beure etc.etc.
Ara es l´hora d´estar alerta, per quant vingui un altre .......Juny ?... Gener, Febrer, Març ., Abril.........
Per fí tornem a la p... rutina , pero si ens llevem , d´hora , d´hora ( els que no estem jubilats ) es moment per tornar al cumpliment de les p..... obligacions,que ens permeten , menjar, beure, gastar......... per molts anys !
les puguem tindre...... les obligacions, el menjar i el beure....... o no ? No ho sè... jo ja no sè el que es millor i el que es pitjor., el que estar clar es que , pencar, tot el que surti i mès., cada cop mes pobres... cada cop tot mès i mès car..... cada cop menys remanent per una miquetona de oci ! i cada cop menys capaçitat per donar-nos algun caprici de tant en tant , fins ara ha sigut de tant en tant , a partir d´ara , será de mai en mai Sempre en aquestes ocasions de les p.... celebracions es demane salut ! i feina ! , la salut, val , per disfrutar de bons moments en aquesta  p... vida es necesari tindre bona salut., però..... arrivat el moment , jo ja no sè ni el que es millor, ni el que es pitjor......... Cada dia es mes difícil mantindre un mínim d´esperança i d´il-lusió per alguna cosa , pero nenets , estem tots, absolutament tots ficats en aquesta roda que ens durá allá on vulgui ( la roda o la Merkel) i nosaltres anant tombant al ritme del camí. No creieu que aixó es un panflet de pesimisme, no, no hi ara, aixó es la p... realitat, però la força que duiem cadasqú de nosaltres dins nostre, aixó no es pot manipular, ni domesticar, ni adoctrinar.! M´agafo el 2012 , que comença a partir del día 9 .. . bé comença per anar prenent contacte., realment l´inici de la cursa començara el 16 de Gener , ens veurem tots les cares, i veurem on som cadasqú ! Per la meva part, em llevaré a les 6 com cada día des de fa mes de 45 anys !! veure com surt el sol., al vespre quant torni a casa veure com es pon, després d´aguantar gent tóxica, de que la gent tóxica m´aguanti a mi , confraternitzant amb els meus companys de feina, d´escala, de bar ,de vida ,de blog, de facebook et.etc. seguiré fins que les forçes em fallin..... perque ... Senyors !! no serveixo per a res mès ! que per fer el paper que el director de l´obra em va donar per representar en aquest GRAN TEATRE que es la vida. ( jo sé el paper que tinc que fer ,que ni ha molts i moltes que encara no ho tenen clar ) quina llástima !
La Mandonga al divà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada