dilluns, 27 de setembre del 2010

No es que no me quiera mojar..... no !!


No hi ha ningú mes revolucionari que jo, mes rebel, mes esquerrá i mes antisistema , sembla mentida aquests polítics que u enmerden tot , no hi ha dret !! son tots uns boltors que només pensen en emplenarse la butxaca,........ ara vaig............... es la meva servil muller que em crida per anar a sopar, i es que avui tenim virutes de pernil ibéric d´en Andreu de L´illa ,amb una miqueta de salmó norueg i una mica de foie amb unes torradetes, per veure es clar li he dit que compri Viña Tondonia de criança , aixó si., ah ! per cert ara recordo que el fill de puta del Lopez no m´ha pagat les comisions de la façana del carrer Aribau., demá li faré un truc , al malparit ,... ara vaig nena , que consti que no soc masclista eh !! pero es que la meva dona disfruta una barbaritat fent feliç al seu maridet ... oi xata..?.. En fi que el proper dia penso fer vaga , que collons s´han cregut aquests paios , doncs no volen que ens jubilem als 67 , jo que en la meva puta vida hi treballat, ara em tinc que esperar per jubilarme... au home au ¨!!!! a pastar fang de fer orinals
La Mandonguilla pensa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada